Maria Lindelöf

Maria Lindelöf
Maria Lindelöf

måndag 6 maj 2013

Here 4U - nu i föreningsform

På invigningen av Here 4U's nya lokaler i centrala Västerås idag höll Gert Fredrixon ett mycket gripande tal med anledning av överlämnandet av en check på 15 000 kronor från sin dotter Beatrice Fredrixon minnesfond. För Er som minns mördades Beatrice för tre år sen, blott 16 år gammal på Råby. Ett mord som hade hedersinslag. 
Gert kallade Niclas och Therese på Here4U för de finaste människorna som finns för deras insatser för Västerås ungdomar. Inte öga var torrt - jag lovar!



Jag har där tillsammans med övriga från Västeråsalliansen och vi överlämnade varsin utvald kaffekopp. Totalt blev det 8 koppar tror jag i olika storlekar och former - alla inköpta på Indiska:)

Skyndade mig hem för att hämta Fredrik och vände sedan tillbaka ner till stan för val- och kampanjemötet. Det kan nog bli nåt av det också.

Som kompensation för att Fredrik fick stå ut med ännu ett möte, så bjöd jag honom på tapasmiddag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar