Maria Lindelöf

Maria Lindelöf
Maria Lindelöf

torsdag 18 april 2013

Ur askan i elden

Vaknade i morse med nästäppa och huvudvärk. Tydligen är det dags att vara förkyld igen...Storkonsumerar pappersnäsdukar just nu.

Detta till trots har det varit intressanta dagar på SKL i Stockholm. Har bokat in Penilla Gunther att komma till Västerås och prata om integrationspolitik, Lars Thunberg om hållbar tillväxt och Sofia Modigh om bland annat ideburna sektorn. Dessutom har jag med mig tre politiska uppslag i bagaget.

Sitter just nu och grovskissar på upplägget inför söndagens framträdande på Stjärnskottsutbildningen.
Har en hyfsat bra koll på upplägget. Finputsningen gör jag imorgon. Förhoppningsvis har då förkylningen slutat att trakassera mig.

Avslutningsvis vill jag tipsa om bra läsning i tidningen Kupé om en västmanländsk pärla, nämligen
Strömsholms kanal.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar