Maria Lindelöf

Maria Lindelöf
Maria Lindelöf

måndag 12 augusti 2013

Tydliga mål och tydliga delmål


Tillbaka efter en lång ledighet. Det har varit mycket avkopplande och jag har verkligen njutit av att få spendera ledigheten med min familj. 

Det är med kluvna känslor inför den här hösten. Nu börjar ett hårt slit i för nästa års valrörelse. Det är nog förberedelserna som jag gillar allra mest. Planerandet och funderandet. 

Denna vecka är det mycket av den varan. Jag sitter just nu med planeringen inför hösten. Det är valplansskrivande, studiebesöksplaner, handlingsplaner osv. För så funkar jag bäst. Tydliga mål och tydliga delmål. 

Idag ska jag dessutom träffa distriktsordförande Roy Cederbäck, tillika oppositionslandstingsråd för Kristdemokraterna i Västmanland. Vi ska också planera...

Just nu sitter jag och filosoferar över texten "När människor ser och bekräftar varandra känner var och en sitt värde och upplever därmed engagemang och vågar ta initiativ. En arbetsmiljö bör präglas av ömsesidig respekt, hjälpsamhet och positiv anda."






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar