Maria Lindelöf

Maria Lindelöf
Maria Lindelöf

onsdag 27 mars 2013

Inte riktigt som planerat

Bara att inse att förkylningen och framförallt jordens halsont inte är särskilt bra accessoarer när jag ska vistas bland folk, så jag håller mig hemma idag. Även om jag missar nämnden så har jag varit effektiv och mailat och konfererat denna morgon, så helt bortkastad rent jobbmässigt är det ju inte.

Klev upp 06.00 imorse för att hjälpa sonen med läxan han hade kvar att göra. Tapper, snart 8-årig pojke som denna morgon skrev om hur hans drömskolgård skulle se ut. På Fredriks skolgård skulle det finnas Friends arena, Globen, ABB Arena och en fotbollsplan, så att han kunde se på sport och musik när han har rast. Men avslutningsvis i texten konstaterade han att det kanske skulle bli lite trångt...

The sky is the limit!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar