Maria Lindelöf

Maria Lindelöf
Maria Lindelöf

måndag 14 januari 2013

Inför vecka 3

Har ju lovat att bättra mig med löpande information om vad som händer, så här kommer ett hyfsat kort informationsbrev från Er gruppledare.
Förra veckan har varit en ren administrationsvecka fylld med planering och planering. Hade det första telefonmötet inför seminariet på kommun- och landstingsdagarna om familjepolitiken och det känns som om vi har en bra plan med det seminariet.
Påbörjade arbetet med verksamhetsberättelsen som ska presenteras för styrelsen inom kort.
Den här veckan som kommer är det främst arbetsutskott med nämnden, fortsättningen på verksamhetsberättelsen samt de två dagarna i Stockholm med SKL-beredningen. Ska även på ett uppföljande besök på ett företag på Västerås Science Park. Den här gången tar jag med mig en tjänsteman från SNS eftersom jag tror att företagets produkt skulle kunna vara ett utmärkt kommunikationsplattform för vissa gruppbostäder i Västerås. Vi får se om tågen fungerar och är i tid ska jag försöka hinna med en sväng även på lokalavdelningens styrelsemöte på torsdag.
Imorgon vaknar jag tidigt för då ska vi upp och gratulera min äldste son, Edvin, som fyller hela fjorton år. Ikväll har vi haft traditionsenlig familjemiddag tillsammans. Som traditionen bjuder så väljer födelsedagsbarnet restaurang och Edvin valde det utmärkta Kajplats 9. Mycket god mat och service!
Allt gott till Er alla

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar