Maria Lindelöf

Maria Lindelöf
Maria Lindelöf

tisdag 31 december 2013

Ett gott nytt 2014

Vill önska Er alla ett gott 2014.

Jag har frivilligt hållet mig borta från bloggen ett tag eftersom jag opererades den 16 december. Det gjorde en njurplastik och den operationen har tagit mer på mina krafter än vad jag trodde det skulle göra. Nåväl- var dag blir jag långsamt bättre, men aktiv som jag vanligtvis är så är det frustrerande att vara begränsad. 

Jag hade tänkt att göra en nyårskrönika över året- en slags vitbok från året som gått, men det får jag vänta med.

Istället önskar jag Er alla Gott Nytt År med en bild från årets bästa dag, enligt mig. 
Mitt i den mörkaste vintern, lärde jag mig äntligen att det inom mig, finns en oförgänglig sommar. /Albert Camus (1913-1960)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar