Maria Lindelöf

Maria Lindelöf
Maria Lindelöf

tisdag 25 februari 2014

Vårstädade idag

Denna morgon sken solen och fåglarna kvittrade och det fick mig att vilja cykla till jobbet. Sagt och gjort. Efter 7 km var jag framme vid kansliet som en liten vindpinad isglass. Våren kommer men den kom inte idag...

Vi har skickat personvalsmaterial till alla riksdags- och landstingskandidater och det tog hela två timmar. Lyckligtvis var vi tre friska krafter som hjälptes åt och en av oss hade bakat muffins (Jonas hade bakat på Espresso House), så det blev lite kaffe och kaka också.
Sedan dess har jag rensat i mina högar, så nu är rummet skinande tomt igen. Dags att hugga in den lilla resterande arbetshögen imorgon. Nu far jag hem på min cykel och hoppas att muffinsens kalorier brinner upp.


Allt gott!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar