Maria Lindelöf

Maria Lindelöf
Maria Lindelöf

onsdag 15 januari 2014

Produktiv...

Ibland är det ruskigt skönt att bara sitta och få undan saker. Jag bokar in besök, skriver artiklar, anmäler mig till seminarier, planerar in kalendern, kontaktar medlemmar och funderar. I korridoren är det tyst och i mitt rum hörs ett enstaka pling från mailen då och då.

Idag har jag haft arbetsutskott på förmiddagen och efteråt satt jag och folkpartisten Harald Linton ( han var adjungerad idag på AU) och gick igenom ärendena en gång till inför nämnden.
Har samtalat med en rad personer idag, men kom nyss på att jag missat att äta lunch.

Nu börjar klockan närma sig 18 och jag tror att jag kan vara saknad hemma. Dags att åka hem med andra ord. Det har varit iskallt i mitt rum idag och jag har sin vackra sjal att värma mig med. En väldigt uppskattad gåva från den fina Soheila Fors.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar